کد خبر: ۴۱۵۹۰
|
۱۲ تير ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۱

معتمد هوشمند تکسا در الکامپ بیست‌وهفتم رونمایی کرد / دستگاه پوز اندرویدی ویژه مشاوران املاک 

شرکت معتمد هوشمند تکسا، روز یازدهم تیرماه در حاشیه الکامپ بیست‌وهفتم از دستگاه پوز اندرویدی ویژه مشاوران املاک رونمایی کرد. 

 به گزارش «نبض فناوری» از روابط عمومی شرکت تکسا، شرکت معتمد هوشمند تکسا با بهره گیری از دانش مختصصان  و با هدف ارسال آسان صورت‌حساب الکترونیکی به سامانه مؤدیان برای اولین بار دستگاه پوز ویژه صنف مشاورین املاک را طراحی و به مرحله ی اجرا رساند.

شرکت معتمد هوشمند تکسا با حضور علی محسنی توانا، رئیس اتحادیه مشاورین املاک شهرری و با همراهی روح‌الله لهرابیان، رئیس هئیت‌مدیره تکسا و مهدی بردابرد، مدیر عامل شرکت معتمد هوشمند تکسا و جمعی از اصحاب رسانه و متخصصان از این دستگاه پوز ویژه رونمایی کردند.

این محصول جدید بستری نوین و امن برای ارسال صورت‌حساب الکترونیکی به سامانه مؤدیان برای صنف مشاوران املاک در سراسر کشور است که معتمد هوشمند تکسا به عنوان اولین معتمد کشور، این راهکار را با هدف تسهیل روند مودیان حوزه املاک را ارائه داده است.

شرکت معتمد هوشمند تکسا در تیرماه ۱۴۰۲ با دریافت مجوز نوع اول معتمد مالیاتی از سازمان امور مالیاتی به عنوان بازوی مورد اعتماد این سازمان برای ارائه خدمات ارسال صورت‌حساب به سامانه مؤدیان، پا به عرصه اقتصادی کشور گذاشت.

ارسال نظرات
وبگردی